Sayfalar

6 Kasım 2011 Pazar

John Frieda Shampoo Conditioner and Lotion

   Geçen sene saçım için iyi bir şampuan bulamadım.Tony Guy'ın,Elsev'in,Kerastes'in şampuanlarını ve bebek şampuanlarını denedim ancak istediğim etkiyi göremedim.aslında Kerastes gayet güzeldi ancak fiyatı biraz fazlaydı bu sebepten iyi şampuan arayışıma devam ettim.Sonunda John Frieda'nın şampuan,saç kremi ve saç spreyinden oluşan 3lü setini nette bir indirim sitesinde gördüm ve almaya karar verdim çünkü nette ki fiyat 3'ü için 1'inin normal fiyatına denkti.Bu indirim sayesinde bu ürünle tanıştım çok beğendim.Kesinlikle size de tavsiye ediyorum.Ben hacim veren serisini kullanıyorum ve saçlarıma kesinlikle hacim veriyor,ipeksi bir yumuşaklık ve hoş bir parlaklık veriyor.











Last year I couldn't find the best shampoo for my hair.I tried Toni Guy's shampoo,Elsev's shampoo,Baby shampoos and Kerates shampoo.Actually I really like the Kerastes one but its price is a problem for me.However now I find my shampoo:)John Frieda is not expensive like Kerastes and it gives my hair the best effect.I use the volume seri of it and it really gives my hair volume.I definetly recomend you this product.I found a sale online so I get these 3 products for 1's price.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder