Sayfalar

7 Nisan 2013 Pazar

Speak - Konuş Benimle İzlesek mi?

Filmin Konusu:



 
Melinda'yla tanışın.... Arkadaşları kötü niyetli....Öğretmenlerinden nefret ediyor.... Ve bu daha okulun ilk günü!

Pinned Image

Duygularınızı anlatacak doğru kelimeleri bulamadığınızda kendinizi nasıl ifade edebilirsiniz ki?

Pinned Image

Yaşadığı sarsıcı olayın ardından sessizliğe bürünmüş olan Melinda (Kristen Steward) ,lise hayatını dışlanmış bir genç olarak sürdürmektedir.Peki,Melinda annesinin ilgisizliğine ve arkadaşlarının alaycı tavırlarına rağmen iç dünyasında yaşadıklarını kelimelere dökecek cesareti bulabilecek midir?

Pinned Image

Laurie Halse Anderson'ın büyük beğeni toplayan,ödüllü romanından uyarlanan bir film...

Pinned Image

Kristen Steward'ın oyunculuğunu hiç bu kadar beğenmemiştim.Şu ana kadar Twillight ve Pamuk Prenses... filmlerini izlemiştim ve onlarla karşılaştırınca arada çok büyük fark olduğunu görmeniz mümkün.(Panik Odası'nı izlemediğim için bir karşılaştırma yapamıyorum)

Pinned Image


Film izleyeni yormuyor,hoş bir ahenk içerisinde ilerliyor ve sadece ana karakterin değil yan karakterlerinde gelişimlerine tanık oluyoruz aslında.

Pinned Image

Örneğin Melinda'nın İngilizce Öğretmeni'de bir değişim geçiriyor filmde ancak elbette bu izleyicinin gözüne sokulmamış,dikkatli izleyenlerin rahatlıkla yakalayabileceği bir nokta,tıpkı Melinda'nın kurbalı sahnede bayılma sebebinin fark edilmesi gibi...

Pinned Image

Özetle beğendiğim bir film olduğunu söyleyebilirim.IMDB'den 7,5 puan almış olan bu film bencede 7 puanı hak ediyor.
.Filmin önemli sahnelerinden biri ormanda çekilecekmiş ancak Kristen Steward bu sahnenin çekiminden kısa bir süre önce otlara alerjik olduğunu fark ettiğinden bu sahne araba içerisinde çekilmiş.

Pinned Image

Ayrıca bu dvdyi bana çoooook sevdiğim arkadaşım Ülkü hediye ettiği içinde çok mutlu oldum.Benim film zevkimi çözmüş olduğunu söyleyebilirim:)Teşekkürler Ülkü:)
Vee filmi alt yazısız olarak da izlerim ben diyenler için altta ki adresi ziyaret etmelerini tavsiye edebilirim.Tüm filmi orada bulabilecekler...
http://charming-lifepattern.blogspot.com/2013/04/speak-konus-benimle-full-film-izle.html

Pinned Image

1 yorum:

  1. kesinlikle çok güzel bir film herkese izlemesi için tavsiye ederim. Aslıııı seni çok seviyorum ve birbirimizi çok iyi anlıyoruz.

    YanıtlaSil