Sayfalar

28 Mayıs 2013 Salı

Ermenistan Macerasına Bir Kala

    Belirsizliklerden hiç hoşlanmıyorum.Bunu zaten biliyordum ama son bir haftada inatla üst üste gelen durumlar bu hoşlanmama durumumu dahada pekiştirdi.Ama kendimi pozitif yönde motive etmek adına bu süreçten bahsetmemeyi daha doğru buluyorum.
    Bu gece nasipse yola çıkıyorum."Neden gidiyorsun ki Ermenistan'a?" dediğinizi duyar gibiyim.İklim değişikliği,yiyecek ve su korunumu gibi hem Avrupayı hem de tüm dünyayı etkileyen bir konu hakkında eğitim almaya gidiyorum.Peki ama bu eğitimi nereden buldun,neden sen gidiyorsunuz dersenizde şöyle cevap verebilirim.Avrupa Birliği Projeleri'nden ya da Ulusal Ajans'tan haberdar değilseniz size söyleyeceklerim çok karmaşık gelebilir.Çünkü ben bile yaklaşık 6 senedir gönüllü çalışmalarda bulunmama rağmen son 2 senede proje mantığını öğrenmeye başladım diyebilirim.
  Bu eğitim sayesinde hem konuyle ilgili daha fazla bilgi edinip hemde diğer ülkelerdeki sivil toplum kuruluşları v.b konuyla ilgili ne gibi çalışmalar,projeler yürüttüğünü ve nasıl sonuçlar aldığını öğreneceğim.Ki bu sayede geri döndüğümde güzel bir proje hazırlaya bileceğim.Aynı zamanda başka projelerde birlikte çalışmak adına yeni kurumlarla tanışıp,ortaklık çalışmaları yürüteceğim.Ve elbette ki - her projenin olmazsa olmazlarından olan - yeni kültür ve ülke insanlarını tanıyacağım ve belkide karşılıklı olarak ön yargıların yıkılmasına katkı sağlayacağız.
 ( Bu eğitim Avrupa Birliği Projeleri kapsamında olduğundan tüm masraflarımız ve yol harcamalrının %70'i eğitimi yapan ülkenin ulusal ajansı tarafından karşılanıyor...)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder