Sayfalar

25 Ağustos 2013 Pazar

On Bir Dakika by Paulo Coelho - Okusak mı?!

On Bir DakikaOn Bir Dakika by Paulo Coelho
My rating: 4 of 5 stars

Bu kitabı bir arkadaşımın bana önermesi sonucu okumaya karar verdim.Bunu söylüyorum çünkü daha önce zar zor Paulo Coelho'nun Zahir'ini okumuştum ve bir daha bu yazarın bir kitabını okumayı düşünmüyordum.(ya okuduğum zaman yanlıştı benim için yada yazarın dilini anlayamadım ama sonuçta sıkılmıştım işte o kitaptan)
Kitapta anlatılan hayat çok başka bir hayat.İlk sayfaları okurken ana kahramanımız Maria'ya çok kızdım ve yarısına geldiğim zaman kitabın 3 yıldızdan fazlasını hak etmediğini düşündüm.(Çünkü Maria istediğini yada istediklerini elde etmek için olabilecek en ilkel yöntemi seçiyordu,bu da beni çok kızdırıyordu)
Sayfalar akıp giderken hatalı bir karara vardığımı anladım.Sonlara yaklaşırken gözlerimin dolduğunu fark ettim...Bu kitaba 4 yıldızın daha çok yakışacağına karar kıldım.
Erkek bir yazarın,kadın dünyasını böyle inandırıcı şekilde anlatması takdire şayan bence.Ayrıca hikaye akarken karakterler aracılığıyla çok felsefik cümlelerde çıkıyor karşınıza ve durup düşünmenizi sağlıyor.
Ana karakterimizin kitap okuyarak kendini geliştiriyor olması da kitabın çok hoşuma giden yönlerinden biri.
Özetle arkadaşlarımın tavsiye ettikleri kitapları mutlaka okumam gerektiğini :D ve Paulo Coelho'nun diğer kitaplarına da kitaplığımda yer ayırmam gerektiğini düşünüyorum.

View all my reviews

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder