Sayfalar

18 Ocak 2016 Pazartesi

İç ses, bi dışarı gelir misin? Bir şey diyeceğim ... Did I say it out loud Yüksek sesle mi söyledim

      Arkadaş, kendini bu kadar aynı şekilde tekrarlaman oluyor mu? Aynı kelime öbekleriyle, aynı cümleleri kurup en alakasız durumu bile bu cümle tekrarına alet edebilmek niye?
      İlla inat ediyorsan aynı şeyleri söyleyeceğim diye bari farklı yollar izle. Ne bileyim, kullandığın kelimelerin muadillerini bul,  cümle yapını değiştir, istersen komple dili değiştir yada mastar halinde üretim yap içine Almancı kaçmış gibi, "acaba bitboks (beatbox olduğunu bizde biliyozzz) da yapacak mı?!" dedirtip dehşete düşür beni... Sonuçta "en azından çabalıyor.." dedirt bana ama nerdeee....
     Yok ben mutlu değilim ayrılmak istiyorum da... müracaatı nasıl yapıyorduk, dilekçeyi nereye veriyorduk ki?! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder